10. 5. 2007

Kontrola povlečení po zakoupení

Nákup povlečení se stále častěji odehrává prostřednictvím internetových obchodů. Zákazníci se mylně domnívají, že pro ně platí zákony na vrácení zboží bez udání důvodů do 3 týdnů po odebrání. Ty to zákony se nevztahují na výrobky, které se po objednání zákazníkem vyrábí dle objednané míry.

Při zakoupení povlečení doporučujeme zkontrolovat textilní etiketu na hotovém výrobku a porovnat s přiloženým reklamním letákem. Dále by měl spotřebitel zkontrolovat, zda nejsou na ložní soupravě díry, velké tiskové kazy, apod. Po vyprání by se na tyto kazy neměla stahovat záruka.

Při praní je nutné používat prací prášek pro barevné prádlo, dále by se nemělo povlečení přesušit a je třeba povlečení žehlit trochu vlhké z důvodu vzniku bílých překladů a skladů na povlečení. Při sušení je třeba povlečení zavěsit přes šňůru a nevěšet povlečeníza kolíky – poté dochází k prověšení a zkřivení výrobku.

Autor článku: Josef Handreich (ředitel společnsoti Brotex)

 

Zpět do kategorie

Bronislava Novotná (Praha)

Změna je krok k dosažení vyšší úrovně interiérů.

Služby   

  • Profesionální poradenství
  • Konzultace ve studiu
  • Konzultace u klienta
  • Odborné zaměření
  • Zajištění výroby
  • Šití
  • Odborná montáž
  • Aranžování
  • Tapetování a malba
  • Asistence architektům
Zavřít

*Položky označené hvězdičkou jsou povinná pole

Diskutujte s námi