19. 11. 2014

Příběh nedoručitelné garnyže

Bylo - nebylo, jednoho krásného rána jsme obdrželi objednávku na 3 dlouhé garnyže s dřevěným čelem a upřímně jsme si mysleli, že vše půjde jako po másle.

 

Řešení zakázky první pokus:

Klient zboží uhradil dopředu a již za 5 dní k nám mělo dorazit zboží od výrobce. Poprvé se nám ale stalo, že se garnyže na autě výrobce přelomily. Kontaktovali jsme tedy klienta a požádali o strpění a čekali druhou dodávku o týden později.

Řešení zakázky druhý pokus:

Garnyže dorazily v pořádku na náš sklad, byly překontrolovány, přebaleny, doplněny fakturou a odeslány službou Toptrans. Bohužel se stalo to, že je společnost Toptrans dokázala úplně přerazit na dvě části. Reklamační oddělení nás požádalo, jestli by nebylo možné zásilku zabalit do něčeho pevnějšího, třeba prken. Když jsme jim vysvětlili, že přerazili 6 těžkých prken, uznali, že se se zásilkou muselo stát asi něco hodně nepěkného. Nicméně jsme opět kontaktovali klienta a požádali o strpění a čekali třetí dodávku o týden později.

Řešení zakázky třetí pokus:

Garnyže dorazily v pořádku na náš sklad, byly překontrolovány, přebaleny, doplněny fakturou a odeslány službou Toptrans. Když nám pak zavolal klient, že jsou přeražené na dvě půlky, a že je tedy s dovolením nepřevezme, oba jsme se zasmáli a shodli jsme se, že mezi námi k obchodu nikdy nedojde, že nám to není souzeno. Navzájem jsme si popřáli hodně úspěchů a v dobrém se rozešli.

Zazvonil zvonec a podivné zakázky byl konec.

 

Zpět do kategorie

Martin Týma (Praha, Poděbrady)

Moje práce v interiéru nekončí, dokud není vše na jedničku.

služby   

  • Profesionální poradenství
  • Konzultace ve studiu
  • Konzultace u klienta
  • Odborné zaměření
  • Zajištění výroby
  • Šití
  • Odborná montáž
  • Aranžování
  • Tapetování a malba
  • Venkovní stínění
Zavřít

*Položky označené hvězdičkou jsou povinná pole

Diskutujte s námi