22. 6. 2007

Sekce "podělaných" zakázek - záclonová žaluzie

Kdo nic nedělá, ten nic nezkazí, toto platí někdy až příliš. Společnost Styltex odešle měsíčně na 900 zásilek, které obsahují od jednoduchých nálepek, po složité japonské stěny. Občas se ale stane, že některá zakázka jakoby nechtěla být odeslána, tomu se mezi zaměstnanci říká - “podělaná zakázka”.

Příkladem takové zakázky je i poslední odeslaná záclonová žaluzie zákazníkovi do Strakonic.

Objednání:

Zákazník si objednal prostřednictvím internetového obchodu výrobu záclonové žaluzie a cca 8 horizontálních žaluzií. Po objednání obdržel jako obvykle vzorek lamel horizontální žaluzie a vzorek záclony pro záclonovou žaluzii se zálohovou fakturou. Po uhrazení zálohy bylo zboží předáno výrobě.

výroba žaluzií 2 výroba žaluzií 3

Chyby:

pondělí

1. Zásilka byla z výroby poslána o týden později, než je běžné (běžná doba výroby a dodávky je 7 dní)
2. Z nepochopitelných důvodů byla zásilka plastové vertikální žaluzie a horizontál zavezena do meziskladu firmy Styltex v Drahobudicích namísto Pražského skladu, kde je i šicí dílna.

úterý

3. Do Prahy byla tedy převezena jen řasící páska s rozměry lamel, a bylo rozhodnuto na druhý den poslat z Drahobudic mechanismy, a z Prahy záclonu, aby zákazník nemusel čekat. Švadlena se ale přehlídla a ušila záclonu o 5 cm vyšší (na celou výšku vertikály včetně mechanismu) a tak druhý den ráno musela ihned záclonu zkrátit (naštěstí si jedna kolegyně chyby všimla)

Čtvrtek

4. Volal zákazník ze Strakonic, že plastové lamely vertikální žaluzie nemají z výroby vyvrtané otvory pro nasazení dekorace (zaměstnanec v Drahobudicích tento systém nezná, proto nemohl tuto chybu odhalit). Ještě ten den se výrobci podařilo lamely od zákazníka vyzvednout a nahradit správnými. ( Zákazník vyšel vstříc a pro ten den vyrobené nové lamely si sám dojel - jinak by je obdržel až druhý den ráno)

5. Večer volá zákazník znovu, že vertikální žaluzie má stahování jako oponu a záclona je špatně ušita v celku. Ve výrobě si toho nevšimli a švadlena Styltex má za úkol šít dle pásky, která byla v jednom kuse.

Pátek

6. Byla oslovena spolupracující firma v Písku (nejblíže Strakonic) a ještě v Pátek byla záclona upravena.

Zákazníkovi byla přidělena doživotní sleva 5 % a jak výrobce, tak společnost Styltex si oddychli. I když to vypadá až neuvěřitelně, každá část této zakázky se pokazila způsobem, který by stačil i jako samostatný problém, aby zamotal hlavu reklamačnímu oddělení.

 

Zpět do kategorie

Bronislava Novotná (Praha)

Změna je krok k dosažení vyšší úrovně interiérů.

Služby   

  • Profesionální poradenství
  • Konzultace ve studiu
  • Konzultace u klienta
  • Odborné zaměření
  • Zajištění výroby
  • Šití
  • Odborná montáž
  • Aranžování
  • Tapetování a malba
  • Asistence architektům
Zavřít

*Položky označené hvězdičkou jsou povinná pole

Diskutujte s námi