6. 8. 2008

Triáda internetových portálů – nový směr internetové prezentace

Společnost Styltex byla před 14 lety jen bytové studio, před pěti lety malý internetový obchod. Nyní spustila zcela unikátní systém informací pro zákazníky na českém trhu.

Systém Triáda:

Pokud si představíte internetový obchod, hned Vás napadne, že by měl mít maximum informací, aby se zákazník správně rozhodl pro nákup daného produktu. Jednodušší je to jistě v případě nákupu pračky, nebo televize, kterou všichni znají a proto po přečtení všech parametrů mohou rozhodnout o případném nákupu.

V případě bytového textilu, kterému na Evropském internetovém trhu dominuje společnost Styltex je vše ale mnohem složitější. (V česku je to především internetový obchodní dům www.styltex.cz ,v německy mluvících zemích EU provozuje internetový velkoobchod www.bobshop24.de pro 3-ho největšího výrobce galanterie a olova do bytového textilu August Bünger Bob textilwerke a pro společnost Zorlu teks připravuje internetový systém pro 13 států včetně Česka).

Co to je systém Triáda:

Jedná se o vzájemné propojení třech obsahově rozdílných portálů ze stejného oboru. Internetového obchodu, odborného časopisu a kalkulačního portálu (první svého druhu na světě).

Proč systém Triáda vznikl:

Především to byl nedostatek prostoru pro podrobné vysvětlení jednotlivých druhů sortimentu, které se dříve bez objednání designéra nedali přes internet vůbec koupit.

Nejdříve se vše na internetu řešilo podrobným popisem u zboží, pak následoval systém odkazů do internetového časopisu zaclona.cz a v neposlední řadě vznikl kalkulační portál www.dointerieru.cz , který se skládá jen z výpočtových kalkulátorů a technických návodů.

připravovaný kalkulátor pro garnyže

Systém vyhledávání:

Propojením třech portálů vznikla jedinečná struktura, která umožňuje zákazníkovi získat podrobné informace o produktu a následně jej i objednat.

Propojení je realizováno:

  • Systémem odkazů
  • Vložením detailů zboží do článků
  • Vložením náhradních dílů do kalkulátorů
  • Systémem Triáda (inteligentní vyhledávání)

Po zadání slova Japonská stěna získá zákazník nejdříve možnost rozhodnout, o který druh informace stojí, jestli má zájem o výrobky, nebo se raději nejdřív seznámí s články, pak si prohlédne fotogalerie, nakonec přečte návody a třeba i vyzkouší zadat rozměry do kalkulátorů. Zákazník tak plynně proplouvá mezi třemi navzájem logicky propojenými portály a získává tak mnohem více informací, než mu nabídne jedna prodavačka za pultem prodejny bytového textilu.


Klíčové slovo JAPONSKÁ STĚNA

Výsledky hledání na www.Zaclona.cz

· V aktualitách (články) nalezeno: 12 - zobrazit

· Ve fotogaleriích nalezeno: 9 - zobrazit

Výsledky hledání na www.doInterieru.cz

· V návodech pro kalkulace nalezeno: 4 - zobrazit

· Kalkulátorů cen nalezeno: 2 - zobrazit

Výsledky hledání na www.styltex.cz

· Ve zboží nalezeno: 4 - zobrazit


Alternativní výhoda:

Zákazník může narazit při hledáním produktů jako první na kalkulační portál www.dointerieru.cz. Zde by ale nenašel například povlečení, nebo i jiné produkty, které ještě nejsou buď dodělány, nebo nebudou nikdy předmětem kalkulačních programů. I přesto, po zadání do vyhledávání na portále dointerieru.cz slova povlečení získá ihned možnost přejít na další stránky v systému Triády, které mu nabídnou jak zboží, tak i články.


Klíčové slovo POVLEČENÍ

Výsledky hledání na www.Zaclona.cz

· V aktualitách (články) nalezeno: 24 - zobrazit

· Ve fotogaleriích nalezeno: 1 - zobrazit

Výsledky hledání na www.doInterieru.cz

· V návodech pro kalkulace nalezeno: 0 - zobrazit

· Kalkulátorů cen nalezeno: 0 - zobrazit

Výsledky hledání na www.styltex.cz

· Ve zboží nalezeno: 540 - zobrazit


Závěr:

Když jsme zadali slovo japonská stěna, do vyhledavačů jakými jsou Seznam, nebo Google, vyjel na nás nesrozumitelný tok dat, ze kterého jsme si beztak museli vybírat náhodně, protože jsme nebyly schopni rozhodnout, jaká informace je nám vlastně nabízena. Styltex jde ale příkladem celému internetovému trhu a nabízí nejdříve možnost volby, která je svého druhu revolučním počinem na českém internetovém trhu. Systém Triáda se jistě brzy objeví i u jiných internetových společností – okopírování našeho systému bude jen potvrzením kvality.

Autor systému: Ing.K.Smejkal (Styltex)

 

Zpět do kategorie

Bronislava Novotná (Praha)

Změna je krok k dosažení vyšší úrovně interiérů.

Služby   

  • Profesionální poradenství
  • Konzultace ve studiu
  • Konzultace u klienta
  • Odborné zaměření
  • Zajištění výroby
  • Šití
  • Odborná montáž
  • Aranžování
  • Tapetování a malba
  • Asistence architektům
Zavřít

*Položky označené hvězdičkou jsou povinná pole

Diskutujte s námi