16. 7. 2014

Objednání záclony nebo závěsu na míru přes internet je díky nám možné

Domnívám se, že na poli internetového prodeje metráží záclon a závěsů jsme byli na českém trhu skutečnými pionýry a co je dnes standardem, jsme právě my pomohli vytvořit a normovat. Jak jsme s prodejem záclon a dekoračních látek začínali?

 

Původně byl internetový prodej doplňkovým prodejem skladovaných záclon a závěsů našeho velkoobchodního oddělení. S rozvojem internetu a internetového prodeje jsme se rozhodli stát tahouny této technologie pro oblast záclon, závěsů, žaluzií, rolet a doplňků. Zaměřili jsme se na podporu prodeje právě koncovým zákazníkům a původní prodej metráže doplnili o další unikát: na našem portále www.dointerieru.cz si zákazník mohl poprvé udělat vlastní kalkulaci kolik by ušití záclony  či závěsu stálo. V reálném čase a rovnou s jasně definovanou cenou - nejen jako sumu, ale i po položkách, které může dle své volby vypouštět či přidávat.

Dnes se nás konkurence snaží  doběhnout a tam, kde nedokáže nabídnout výrobek "na míru" nabízí zjednodušenou variantu v podobě již ušitých kusových záclon, závěsů a dokonce římských rolet. To vše samozřejmě nabízíme i my, ale někdy je těch možností už tolik, že zákazník je zmaten šíří nabídky a přemírou možností.

Stává se mi, že zákaznice objedná 1m záclonoviny Lin5331 v šíři 300cm a mě hned napadne, že nemusela chtít metráž,  ale že si přála záclonu v rozměru právě na její okno. My chceme zákazníkům pomoci a neradi bychom, aby si zbytečně koupili něco co nechtějí.  Často stačí krátký dotaz a je-li mé podezření oprávněné, stačí mi rozměry okna a pár detailů a sami vše spočítáme, aniž bychom nutili používat odkaz v detailech každé záclony a závěsu:  "Ušít jako záclonu/závěs, Ušít jako římskou roletu."

Ale neusínáme na vavřínech. Víme, že vše je možné zlepšit a tak se již po prázdninách těšíme na úplně nový design  našeho internetového obchodu, který i v "kalkulátorech šití" bude přehledný a intuitivní.

 

Zpět do kategorie

ing. Radek Smejkal (Praha)

Dobrý pocit musíte mít nejen z odvedené práce, ale i ze společnosti jako takové.

služby   

  • Fakturace
  • Finance
  • Ekonomická strategie
  • Vymáhání pohledávek
Zavřít

*Položky označené hvězdičkou jsou povinná pole

Diskutujte s námi